W ostatnich latach coraz więcej sklepów internetowych jest otwieranych na darmowych platformach. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, zwłaszcza że platform z różnymi możliwościami jest co najmniej kilka. Jedną z najpopularniejszych obecnie jest WooCommerce, i raczej nie ma się czemu dziwić biorąc pod uwagę jej możliwości. Przede wszystkim sklepy internetowe na WooCommerce są łatwe i szybkie do uruchomienia, a dodatkowo dzięki temu że mnóstwo rzeczy jest za darmo, to nie trzeba na wstępie ponosić jakiś dużych kosztów. Oczywiście jest też sporo rozwiązań komercyjnych, rozszerzających funkcjonalności czy dodających nowe, ale jeśli ktoś nie będzie potrzebował czegoś nietypowego, to standardowe rozwiązanie mu z pewnością wystarczy.
Sama wtyczka, bowiem WooCommerce jest właśnie wtyczką do platformy blogowej WordPress, ma niewiele ponad dziesięć lat, a obecnie zdobyła już blisko 30% ogólnego rynku platform e-commerce. Oczywiście jest to zasługą między innymi jej możliwości, bowiem nie ma problemów z zarządzaniem stanami magazynowymi, integracjami z kurierami czy obsługą wielu języków i walut. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach, żeby samemu wykonać instalację i konfigurację, to może się tym zająć jakaś sprawdzona Agencja marketingowa. Decydując się na taką warto od razu zastanowić się nad promocją sklepu w internecie. Wtedy dość szybko zaczną go odwiedzać klienci, a co przełoży się oczywiście na dochody ze sprzedaży produktów czy usług.
1 komentarz
+Reklama+
Wizytówki firmowe w katalogach pozwalają na lepszą identyfikację firmy przez klientów. Dowiedz się więcej o Wizytówka NAP co to jest.